bumpy ride

yes im back

kind of..

jusste har juh börjar åttan nu ja.. lite smått närvöst så där men jaja ! :P
har helt okej lärare i alla ämnen och jag kommer antagligen få ett MVG i So efter som Walle älskar mig haha :D
tror till och med att svenskan med dalla-santa kommer gå bra :)

aja nog om skolshiieeet!

har tappat bort de mesta jag håller kärt.. min fina väska mina nycklar och mitt SL-kort , oh yeah ! och inga mobil pengar har man heller.. men nya grejjer kommer den 1 september ! :D

Nu kommer linn över snart så ska nog sätta på mig några byxor.. fast ja orkar verkligen inte göra de :O xD sen ska vi ut o hänga med wiken och bäret haha xD

nu orkar ja nt bloggs
adjö o puss

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0