dont cry tonight, there is a heaven above you

hejsan!
började med att dra mig till skolan men jag stannade bara där på
morgonen innan jag inte mådde så bra längre utan drog hem och slaggade någon timme
sen rignde mor min och sa att ja fick fixa nått att äta själv för hon skulle till frissan så ja stekte pankakor :)

Då kom jeffsan och mamma och åt efter en halvtimme drog dom igen.. och nu ligger jag bara här och knarkar halstabletter och hostar vilket inte e så mysigt,
men jag hoppas att jag blir mitt vanliga friska mig snart !

i morrn får vi se om jag drar till skolan.. de beror på vad vi har för lektioner och lite sånt !
ska lyssna vidare på whats the point och sen gå till toaletten :P

ha de underbart fina människor! :D <3

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0