Granater

Tja!
Är hemma nu från en ganska jobbig helg hos pappa ..
( eller den var nt tråkig eller jobbig när Jerran och sewit var där dock )
Men aja, jag slaggade hos linn igår och var med henne hela dagen :)
Jag och hennes familj var och grillade korv I Järnia haha, de var tungt !
Sen efter det drog vid till en krog där jag och linn drack cola och linns föräldrar en öl , trevligt trevligt.

Tyvär har jag inga pengar kvar på mobilen efter att man har snackat klart med starke adolf ..-.- :P <3 men aja gjort är gjort .. det som suger är iaf att jag nt kan svara på mess elr ringa till den 1 september..-.- yey..

Just nu vet jag inte vad som händer idag men det blir nog lite ego-boost. grejjer ( anisktmasker and shiieeet like that ) :)

pussar och kramar !
hörs senare !

// Felli Belli


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0