fläskkotlett

yo
sitter och lyssnar på mamma som sjunger den där fläskkotlett reklam sången " på tisdag blire fläskkotleeett "
haha väldigt underhållande fakitkst . Har inte hänt så mycket idag igentligen.. Dalla-santa och Noel hade värsta argumentet som var helt amazing att lyssna på ! asså vår klass äger sönder alla haha :D skulle inte lämna min klass för nått !

drog hem direkt efter skolan för att jag var så trött och läste lite tills jag somnade :P

________________________________________________________________________________________

yooooooooooo!

idag fyller linns mamma år :) 45 tror jag åt hon blir , grattis till henne !
ska dra dit senare.
Jag har kommit på att jag är i stark behöv av att shoppa kläder och skor!
det får jag väll göra i september antagligen.. känns lite konstigt att inte jag är hos pappa just nu har inte varit hos honom på typ 3 veckor..:/ ganska tråkigt igentligen. Jag saknar mina bröder obeskrivligt mkt !

Nathanael och Elijah <3 <3 <3

 <---- jätte gammal bild dock..:) <3 puss

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0