Förkyld

tjenna!
Dagen i skolan har varit ganska bra faktiskt :D
har gjort klart musik läxförhöret och gjort klart min uppsats på engelska så jag e nöjd!
Är grovt förkyld bara men jag valde att göra klart grejjerna i skolan istället för att sitta hemma och snora..:P
Vi har oxå kommit på att det antagligen är hugo som har smittat mig och linn bl.a. för han var sjuk i evigheter innan han blev helt frisk typ :P så bacillerna går runt i klass 8B ( oooh! de e så awesome att skriva 8B )

På träsöljden sågade jag ut alla bitar jag skulle såga ut till min "mobilhållare-grejj" sen satt jag bara och snackade med lamar och Hugo resten av lektionen haha :) roligt roligt.

sen hade vi e-val och jag yassin och molly satt och snackade om bh.storlekar och anndra kvinnliga grejjer :D xD

nu ska ja snart dra till MUK och kanske ta en sväng förbi zinken och träffa sewit och jerry. vi får se vi får se !

nu ska jag fixa mig lite ! puss !

// Felli

 

 


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0