Highwayman

Tjenna!
sitter och lyssnar på musik som är bra men jag har fortfarande allmänt tråkigt..-.-
Funderar på att göra nått.. men de kommer antagligen inte bli så dock.. aja what can you do? :)
ska nog umgås med moder min lite..:)

Jag smörar lite för mamma nu efter som ja antagligen kommer få ett nytt spel då haha :D
Har fått lite nya kläder oxå som jag funderar på att ha i morrn ska bah hitta ett par tights att ha på mig under.

nu ska ja leta upp lite godis :)
och btw så ska jag och linn skaffa medlemskap på sats , vilket e awesome !
mamma ska dit i morrn och kolla upp grejjer vilket hon lovat :D så om vi har tur kan vi dra till sats redan på tisd!

aja nu ska jag gå ! ha de gött babes !


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0