Im quiet you know.

Tjenna
sitter och småsjunger framför datan just nu, feat. spotify  ^^
funderar på om man ska hitta på nått idag men jag är så seg just nu så de kanske blir ikväll eller nått ?

tror att jag ska skriva lite på min bok.. de har jag inte gjort på ¨månader och om jag vill få klarta den snart måste jag nog ta och börja skriva lite !
Linn ska juh inte vara hemma när de är ung08 så undrar vilka som kommer vara där..

men i morrn ska ja slagga hos Linn i två dagar för de kommer gäster hem till oss som ja INTE vill umgås så mycket med :P så jag flyr hem till mina träd :D x)

aja ska fixa lite nu !
hare bra
puss


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0