Stay young

tja
har varit med linn idag , vi drog till ung 08 och
träffade jerry och massa andra bredängs barn ;)
trevligt trevligt ! men de var ganska tråkigt där men de fanns jäkligt mkt fina människor att titta på haha :)
ska antagligen dit i morrn oxå , fast innan blir de nog bio , karate kid ! :D den verkar så jääkla bra och jah hoppas att den står högre än mina förväntningar :)

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer..
men jag och linn drog till Fotöljen sen och hon bjöd mig på lite fika ! mums !

nu ska jag ta och lyssna på musik och tråka lite hah :)
hare så bra puss !


Kommentarer
Postat av: desereé

sv; haha käften! -.-

inte jag som bryter TÅN iaf ;)

2010-08-13 @ 04:03:32
URL: http://ddeseree.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0