Artist

Livet leker.
Jag har nya kläder o böcker !
Var juh och shoppade med Fanny och Linn igår
Hittade riktigt fina grejjer som jag blev nöjd med :)
Köpte b.l.a:

2 tröjor , 1 linne , en shorta , ett halsband och 4:a böcker :)
Jag är happy happy över det !
Jag vaknade klockan kvart i 2 idag.. Ingen aning varför.. kommer inte ens ihåg när jag gick och lade mig igår
sent antagligen...Jaja what to do ! Känner mig iaf utvilad om någon är intresserad över att veta detta ;)
Funderar på om man ska ta och ringa någon och hitta på nått...Men NEJ det kan jag ju inte göra eftersom min mobil has gone crazy och vägrar laddas...Så jag måste lämna in den på lagning ..:( Min fina fina DUMMa Vivaz..

Men iaf funderar på att fixa lite lunch , köttfärsås och spagetti kanske ?
Aa , det får det bli :D

Men först en liten "Todays Outfit"



Svarta jeans , CM
Svart Linne , JC
Blå/röd/orange shorta , HM
Guld Halsband , BikBok (tror ja)
grön "smaragd" Ring , Från fanny

Nu ska jag dra!
Ha en trevlig dag människor :)

// Felli♥

 


Kommentarer
Postat av: fannyy

Ååååhh ,vilken vacker ring? Vart har du hittat den? Riktigt himla fin!!!!! Super vacker ,oj oj oj oj ja ,gud va fin!!

WOW , you have a nice taste guuuuurl!!





blin blink ;) <3



fy fabian vilken onödig och konstig kommentar , jaja , pusshej <3

2010-12-28 @ 17:09:30
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0