biceps and triceps and whatnat..

Oh yeah nu har man ny design , tack vare underbara Linn som gjorde den precis som jag ville att den skulle vara ! :D
Love you !
KÄnner mig väldigt sentimental av någon andledning klockan 10 i 1 ..:)
Men ville väldigt gärna skriva att jag har världens finaste vänner inte bara tjejer , killarna med.
Det är ni som gör livet värt att leva !
Vet inte vad jag skulle göra utan ert stöd !
Love you all!

Dagen har varit riktigt chill !
Sista riktiga dagen med lektioner innan jullovet . Nu är det bara klassensdag och avslutningen kvar !
Sen äre JULLOV !! och sen blire MiniJUL med världensfinaste bruttor !
Ska bli mycket trevligt att slagga hos Tova och ha det awesome !
LÄNGTAR

Sen efterskolan drog ja o Linn för att kolla in C:arnas idrott ( och killar för den delen , yes tönt poäng där ) .
På nått sätt hamnade jag i Killarnas omklädningsrum med halvnakna män... Vad kan man göra än att inte dreggla lixom ? Jag är trots allt bara en människa av den Kvinnliga rasen.. Men jag släpade mig själv utdärifrån , i en inre protest och efter ett tags evighetes babblande drog jag hem till pappa o hämtade brorsorna från dagis.
Handlade lite mat o sånt sen drog vi hemmåt.

Efter ett tag kom Jerr och umgicks lite han drog väl runt 12 ( en timme sen )
Alltid lika trevligt att ha honom här :)

Men nog om det nu är dags att sova..
Det är juh trots allr gansla sent ..:P

Pussar och kramar etc.


// Felicia Rollins

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0