shit

Skolan är över!
Vi har äntligen jullov !!
HALLELUJAH !!!

Linn kom över i morse o vi lyssnade på musik o fixade klart det sista.. Sen drog vi till skolavslutningen och satt o kollade på "This Is England" , som btw är väldigt bra o sorlig !
Vi fick våra betyg, 225 poäng. Är inte direkt nöjd med det .. Det jag behöver är lixom 300.. fast det kom jag på nu . Så jag måste fixa betygen och göra det skiit bra ! Så om jag ska in på Doctus måste jag börja plugga nu !
Men det kommer säkert att gå jättebra har juh många terminer kvar.

Ne nu ska jag göra mig i ordning , julias julshow börjar juh snart.

God jul på er !

Ps. I morrn blire Mini JUL med fanny,hanna,linn,tintin o tova :D kommer bli awesome !!

 

Puss


Kommentarer
Postat av: fannyy

Men guuuud Felicia , ofta du inte är nöjd. För typ trettiotusende gången så ger lärarna inte höööga betyg i åttan. Bara om man är supermegaextraheltasbra , i nian behöver man bara jätte bra. Slår vad om att du fick typ a whole lot of MVG's.

Komigen , vi har tre terminer till , tre betygstillfällen till.

Puss på dig , jag är iallafall bajs nöjd. Va det du med!! :D :D

<3

2010-12-21 @ 20:51:14
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0