There is nothing that I can't do

Jag o min broder Nathanael dansaar till massa musik :D
ja, jag lär honom lite moves haha :D
Han börjar faktiskt bli väldigt duktig på Breakdance :O Han kommer antagligen någon dag kunna
slå mig ( höhöhö )
Han är finast ! Han dansar typ bara till hiphop och RnB
typ Pitbull och Michael J. Ska nog visa lite visa lite youtube videor så han får se Kungens moves x)
Klockan är just nu 22.13 typ

Är fett hungrig kom ja på nu x) men jaaajaaaa
Blir väl en tidig frukost i morrn eller liknande..
Gud vilket intressant innlägg detta blev hahah men har inge mer spec att skriva om ....sry !

Nu ska jag umgås med mina underbara brorsor !

Ha det så bra människor osv.

// Fellan

Kommentarer
Postat av: deseree

sv; riktigt coola brudar kan jag säga dig ;)

2010-12-19 @ 00:37:35
URL: http://ddeseree.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0