Vill ha en hund


Jag vill ha en hund

Jag vill ha en hund

Jag vill ha en hund

Jag vill ha en hund

Jag vill ha en hund

Jag vill ha en hund

Jag vill ha en hund

Jag vill ha en hund

Jag vill ha en hund

Jag vill ha en hund

Jag vill ha en hund

Jag vill ha en hund

gud så jag vill ha en hund !

Jag vill ha en hund !!!

En schäfer valp!!!!!!
VILL HA!!

GUD SNÄLLA GÖR DET MÖJLIGT !!
SNÄLLA NÅGON !!
AAAAAAAAAAAAAAH JAG VILL HA EN HUND !!!

 




SNYFT !!! SE HUR VACKER DEN E !!
Det är en hund som är från försvarsmakten , därav det coola kamo-halsbandet...
Vill ha en hund..:(


Kommentarer
Postat av: Johanna

om du är intresserad uatv hund men inte har råd så kan du allt kolla runt på internet på olika tex försvarmakten som du nämde, dom lämnar ut hundar under 1 år tid och dom står för kostnaderna mot att du uppfostrar och tränar grunderna tex sitt ligg stanna mm, fins även kustmarekn där får du stå för fodret, bara att kolla runt och se vad du hittar finns lite ställen som man kan ansöka om fodervärd tjänstehundar.

2011-12-06 @ 09:07:04

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0