Aj

heysan är hemma i stockholm nu!

linn mötte mig i T-centralen och vi börja genast babbla om allt som hade hänt dom senaste veckorna.
sen på kvällen slaggade jag hos henne och vi gick upp tidigt för att dra till vårdscentralen
(nej linn har nt brutit armen!) men därimot har jag tydligen en fraktur på falangen i tån på höger fot... vilket betyder att jag har brutit den... jag o min syrra brottades och hon sparka på den så den kom åt fel håll och gick av..så ja kände att jag inte orkade åka ut till fannys landställe eftersom man måste gå ett tag och man anstränger foten så mkt efter som man går så konstigt när man haltar..

men jaja jag är okej och så !
MEN min mobil är trasig så kan nt messa någon eller göra nått alls med mobilén.. vilket suger kamel..

ska spela lite spel nu hare !

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0