Kill the lights

Är fortfarande ute på landet , men istället för att ligga i en solstol hela dagarna så har jag
och morsan dragigt ner till stranden för att åka ut med Anemone ( vår båt ) med mormor och morfar.
Vet inte vadön hette där vi lade till men det var jättefint och 20 grader i vattnet! helt underbart enligt mig ! :)
Saknar mina vänner hemma i stockholm just nu , får träffa dom senare appropå de så ska jag Träffa yazz och shoppa med henne på måndag :) de känns som om de var evigheter sen jag träffade henne och de kommer bli grymt kul att spändera dagen med henne ;)

Har typ slut på böcker att läsa här pp landet men sen kom jag på att jag kan läsa på datan men sen kom jag på (igen) att morfar vägrar låta mig ladda ner något på deras data efter som dom fick virus.. Mormor hade varit inne på facebook och tryck på något som gjorde att dom fick virus så dom fick radera hela hårdisken och nu går man inte göra ett skit på den här datan ( särskilt att inte vara inne på facebook ) men ja står ut..

Efter att ha tillbringat hela dagen på sjön så känns de som om allt gungar runt mig de e en helt sjuuk kännsla
faktiskt xD men ganska underhållande :P xD

nu ska jag snart ta och kolla på film ! pözz !

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0