Småland?

yo

Är typ i småland nu eller på en ö som heter marsö.. de tog ungefär fyra timmar med bil.. och jag lyssna slut på mitt ipod batteri dog på halva tiden så jag slaggade resten..xD man får ont i ryggen efter ett tag haha xD men nu är ja här hos en dam som heter britt-marie och hon har fyllt år så de kom massa människor hit asså runt 30 typ och firade henne med mat och massa sprit..fulla vuxna.. mys... xD men nu har alla dragigt förutom dom som kommer stanna till måndag precis ja,mamma, mormor och morfar.. 
vill hem så mycket just nu saknar alla.. jag vill hem i morrn men vi får se... sitter och snackar med linn på msn o saknar henne... ! <3
men jag ska väll hem snart iaf ! hoppas jag!

Maria står och pratr med mig just nu , jag önskar att jag kunde spanska


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0