sweet summer days

God eftermiddag kära medborgare!
Idag har vi haft en underbar dag med mycket stärkande sol här i huvudstaden!
Marioteten av alla i Stockholm har varit på en strand och badat eller på en äng och haft picknick.
Det var Nyheterna för idag!
Mer nyheter kommer i morgon.
Tack och adjö.

Själv har jag varit på landet och solat, badat och grillat fläskkarré ;)
Det är bara jag och morsan här i stora huset för mormor och morfar äre ute och åker båt.
Men i morrn kommer dom tillbaka och tar morsan och mig ut på havet antagligen ! men jag får inte glömma att sätta på mina skor så jag inte skär upp stortån igen eller nått...-.-





Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0