time goes by

Heeeeeeeeeeeeeiiiiiiiijjjjj bloooooooooooogggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idaaaag har jag varit på landet..tyyppp baaaah lixom ääähm MH !

Ne jag driver bah tjena människor ! ;) ^^

som sagt har jag varit ute på landet på en "grill-festival" som Jullan kallade de ( min kuzze ) men
igentligen var de bara en tennis / bol tunering där dom råkar säja hamburgare och dricka .
Ganska trevligt faktiskt .. tills min stalker kom så jag inte kunde gå och skaffa en hamburgare tillslut fick jag med mamma att gå och köpa en burgare ! Vilken tur att "john" cyklade iväg ganska snabbt x)

Nu sitter jag bara här och lyssnar på en fin låt som heter Collide :) ska lägga in den här snart .

Jag och Lillan var på bibblan i förrigår ( hon är så underbar att hon följer med mig ) jag lånade 8 böcker tror jag, 4 e utlästa !  4 more to go !

Så sitter och läser den tredje boken i en serie om en flicka som trampade på en mina när hon var 12 och båda hennes ben fick dom opperera bort men hon klarade sig och lever ett normalt liv men med för mycket motgångar enligt mig !

aja nu ska jag leta upp Collide !
adjö, hörs hörs :D <3


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0