Lite bilder på mormors data

tja !
är ute på landet nu igen..:P har solat och badat tidigare idag och åk ut till coop med mamma o mormor :P
tre genrationer :P
1. bilden är ute på någon ö någnstans :P
och ute i naturen skiter man hur man ser ut, med håret på vifft och solen i ögonen haha :P Det är en svart fläck nere i hörnet pga. min kusin tappade kameran i marken haha :P

på bild 2. så inspekterar jag och morfar ett vattenhål med massa insekter ( morfar gillar verkligen dom dära vattn pölarna..)

på bild 3. är de brinkén/borgström/rollins/durberg hörnan vi var dom ända som satt ner i stolar i skuggan på misdommar alla andra satt på marken i solen : hööhöhöö

på bild 4. är det min tå när jag hade gjort mig illa :P

och sista bilden är väl oxå på midsommar.. jag skulle precis ge min kusse fingret där :P (a)












Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0