when you and i collide

tja har varit med lillz idag hon kom hit först
så snackade vi om girliestuff sen drog vi ut och träffa killarna och några .. unika tjejer.
sen blev ja jävligt kissnödig så vi drog hem till henne kollade lite grejjs tog lite pics och bah va :)
älskar dig Linn Gumman och kommer alltid göra de, de vet du !

Hon kommer till mig i morrn sen drar vi till bibblan för att kolla lite böcker sen hem till mig igen för att morsan kommer göra pankakor ( jiiihaaa )

nu ska jag snacka mer med mi carino som jag faktiskt gillar väldigt mkt (a) <3 lite tråkigt att han bor så långt bort annars hade de kanske blivigt något riktigt seriöst mellan oss.. vad vet jag ? x)

aja vi får se !

puss på era söta nyllen !


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0