Bad Dreams

Tjoho!
Fick dra ut till landet idag pga. de fina vädret.
I morrn är de Eclipse premirär!! whoa! Det kommer bli grymt kul !
men jag måste få tag på Fanny eller någon som vet när filmen börjar och när och vart vi ska träffas :)
jag tror att den här filmen kommer bli en av dom bästa men jag hoppas att fyran kommer vara ännu bättre efter som det händer så mycket viktigt i den sista boken !♥



 Just nu spelar spanien mot Portugal. Spanien leder med 1-0 . vilket inte är mkt alls efter som dom borde leda med iaf 2 mål, aja vad kan man göra ? ( förutom att skrika och svära ) Det som är så grooooovt irreterande är att träaren alltid tar ut fernando torres efter ungefär 55 minuter.. vilket är så tråkigt efter som de är pga. honom jag kollar på matchen.
Självklart är de intressant att kolla på fotboll i största allmänhet men Torres gär hela grejjen såå mkt roligare:P

Aja nog om de (a) 
Linn har ju dragigt till Cypern igår vilket jag är grvt avis på ! :D vill så utomlands att bara slappa i solen vid havet med ett stort glas iskall cola i handen, med en citronklyffta i ofc !

Men jag och morsan sparar pengar för antagligen nästa år ska jag och mamma åka til Barbados !
bara biljetten för en person kostar runt 9000 kr. Plus att bo där kostar mycket mer, så allt som allt behöver vi runt 30.000 kr för hela resan. så det är lite sparande.. xD


Men man får väl bara vänta helt enkelt ! ;)

Nu ska jag umgås lie med familjen .. elr.. nja kanske ska läsa föresten ..:D
ska lägga upp lite faka om två böcker oxå ! yeeah böcker ;) hahaha

Puss och kram !


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0