Gone in the wind brought back in flames

halloj!
har ju haft en blogg innan men den bah försvann! vette fan hur den försvann igentligen..
en dag skulle jag bara logga in men icke sanicke de gick inte.. så jag bestämde mig för att fixa en ny temporär blogg..:)
im so full of överaskningar !
dom som känner mig vet att jag är en boknarkoman. Jag funderar oxå seriöst på om man kan bli beroende av böcker.
för om jag inte har läst på ett tag blir jag på dåligt humör men när jag har läst i några timmar är man plötsligt på strålande humör.. xD vilket enligt mig inte låter så sunt.. :P men hellre att vara beroende av böcker än någon annan skit som tex. knark,ciggaretter och alcohol eller hur?

jag antar att dom flesta som bloggar gör de för att få uppmärksamhet av folk runt om kring än, men jag andvänder min blogg som en dagbok lixom.. ett bra sätt att få ut sina olika kännslor på, bla. irritation elr gladare kännslor som lycka och välmående.
Just nu är klockan runt halv 5 på morgonen och jag ligger på mage i sängen och skriver av bara den :) har precis läst ut bok 5 om Moroi beskyddaren Rose Hataway
jag har nyligen hittat en sida på nätet där man kan ladda ner typ alla böcker som finna helt gratis utan virus ( jag har inte tagigt imot något iaf ) och efter nedladdningen som bara tar någon halv minut så har man boken redo på skärmen och pang bom så är man upptagen i många timmar.
sidan heter föresten 4shared.com och den funkar helt otroligt bra för mig !

Men tillbaka till böckerna jag håller på och läser.
det kommer komma ut 6 böcker om Rose och den sista delen kommer ut i december ( yey -.- ) och jag har läst ut  del 5 nu och den slutade så abrupt mitt i allt spännande att jag inte kommer orka vänta 6 månader, 6 MÅNADER tills den sista delen kommer ut ! :O

Och samma sak med Zoey Redbird böckerna så har man läst alla böcker som har utkommit i serien ( including the english once ) och den 8 boken (som btw heter Awekend) kommer ut i JANUARI! jag upprepar JANUARI!! vilken är totaly INSANE ! 7 jävla månader måste man vänta på att författaren ska publicera sin bok som jag kommer läsa utpå mindre än 2 dagar! De kommer komma ut typ 10 mer böcker om Zoey vilket kommer ta ÅR att få ut och då är jag säkert runt 17 och jag kanske inte läser vampyr rellaterade böcker då.. vilket är synd efter som jag älskar mig "a big ol' bite of som vampire sweetness" *raawwr*

Jag har oxå kommit på att på den här bloggen vill jag skriva mer om böcker faktistk efter som om jag inte blir polis vill jag bli någon sorts av en författare. Men jag gillar att dela med mig av Boktips och få veta om bra anmärkningsvärda böcker.

Nu ska jag leta upp lite böcker som jag kan dela med mig och detta långa blogg inlägg
slutar nu.

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0