As dreamers do

Tja bah tjena

Det är tip top med mig just nu ( väldigt bra xD )
Har pre kollat på när mormors gospel lör gjorde en konsert , faktiskt ganska mysigt :)
satt med Ebony ( min kusse ) i knäet och gosade med lilltjejen :) tror moster tog ett kort som jag kanske, om jag kommer ihåg... lLägger in på bloggen.

I söndags så var juh på advenstfika med hela tjocka släkten. Jerry var snäll och gick upp och åkte till Kärrtorp.
Så vi satt hemma hos moster , fikade lite, lyssnade på jullåtar och "ABBA" -.-' x) Altid lika trevligt sällskap.
Sen efter några timmar så drog vi hem . Mamma hoppade av för att träffa Jeff och jag o Jerr fortsatte hem till mig. Självklart blev man nerslängd i snön på vägen.. Guud så mysigt med snö i byxan ;)
Men iaf. Vi kollade lite på tecknat och hade det allmänt bäst som vanligt. Någon timme senare kom Jullan Bullan för hon och jag skulle dra på bio eftersom det var de som var aktuellt :) Jerry sprang till träningen och vi drog till Bion , köpte popcorn och läsk och hade det brasome :)

Idag har inte hänt så mkt spec... Har haft engelska med min så dåliga lärare... Vi är än henne på engelska och hon ska betygsätta oss.... yey. Så hade man kör också , jag tror att jag kan alla låtar men jag sjunger med hjälp av häftet .. lika bra iaf :)


Nu ska jag snart ta och slagga .. Hoppas att alla har det bra :)
LOVE YAH
PÖSS


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0