Dissad

Tjenna people :)

Sitter just nu på golvet med datan på sängen.. väldigt skönt att sitta så här faktiskt...:O
Idag elr på eftermiddagen så bär det av till landet med Julia och Jamal typ ( är inte riiiktigt säker på om dom kommer vara där ute .. men jag tror det ) vi ska typ åka bada på ett inomhusbad i gustavsberg tror jag.. Det blir mysigt :)

kommer hem på torsdag tror jag , kanske onsdag kväll.. vi får se hur det blir.
Har varit en sån soft helg asså shit men borde rycka upp mig och träffa mina vänner och så om dom nt dissar mig vill säga.. jaja :)

Här kommer en snabb todays look . Dålig kvalité på webben i know..





Todays outfit :

Kofta - kappahl
Linne - JC
Tights - H&M
Örhängen - JC
F halsband - Glitter

Kommentarer
Postat av: julia <3





2010-11-02 @ 12:42:12
URL: http://jusic.blogg.se/
Postat av: fanny

ooooftaaa,skorna e från H&M :o

SÖÖÖÖTNÖÖÖÖÖT <3

2010-11-02 @ 13:27:09
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0