dudeligandulandej? elr liknande...

Tjo

Ska ta och slgga nu hade jag tänkt.. är trött och vill söva..
Men tänkte att jag iaf måste göra ett snabbt blogginlägg har inte bloggat på ett tag tyvär..
Måste bli lite bättre på det!

Idag har det nog inte hänt något direkt spec. Skolan och de vanliga lixom.
Men igår hade jag Kör/luciarepetion i aulan. Japp , ska vara med i lucia tåget!
Gillar att sjunga och gillar stämningen .. så kör på tänkte jag . Linsen hängde oxå på när jag berättade iden för henne :) kuligt värre ! Vi är typ sopraner? tsm med fanny,tintin o hanna .

Idag hade jag på mig svarta jeans från cheapmonday och en grönsvart randig väldigt kort tröja som nådde aproximadamente till byxlinningen (?) och guldiga örhängen o guldigt peace-märke halsband. Kände mig fin :)
Men man fick rätta till tröjan hela tiden vilket var gaanska jobbigt x) blir kanske bild på det senare.. :)

Hoppas ni har det bra !

Börjar bli kallt nu btw
 
ps. Jag ska nog ta och börja skriva igen på min "roman"!

// Felli Belli


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0