En million på banken men ingenting att leva för

Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå , senaste gången jag minns var jag nog 13 år

Igår var jag högst upp i morgon är jag nedanför ..

Gud så fin Gryningspyromanen är !! Jag dör ! :)

Men tjena människor !
Hur e leeeget ? ;)
Har käkat och ska dricka te ( som antagligen blivigt kallt vid det här laget..)
Har klippt mig btw !
Det blev helt okey. ca . 5/6 cm kortare inte så mkt men de känns mkt ..:P
Så de e plattat och bra just nu.

Har inte hänt så mycket idag.
Men efter frissan så gick jag o mamma till fotöjlen och åt kladdkaka och drack té .
Väldigt trevligt ¨
Och linn du vet killen  som ser bra ut som jobbar där , du vet långa med snygga armar ;)

NU ska jag kolla på desperata husfruar !
Hoppas att alla mår toppen !

PUSSAR O KRAMAR
nu i dessa kalla tider..:P <3

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0