Heart On Fire

Hur bor du: Bor i ett rosa slottstorn med rosor som växer på väggarna. Nä..bor i en lägenhet på söder.

Brukar du komma i tid: Oftast inte.. men försöker !

Hur lång är du: Det skifftar mellan 169 och 171 därför blir mitt svar..170

Kan du laga mat: Men självklart !

Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar ? men till polis? eller vah?

Vad har du på dig just nu: shorts och södermalm tröja , du?

Har du någon fobi: aa, trånga utrymmen och att bli insängd under jord..

Hade du en bra kväll igår: Arråå fett soooft haffa kattiga guzzar och .. nä men min afton var trevlig må jag säga.

Vilket är ditt senaste inköp: Hum ..Kanske ett par trosor?

Din favoritdryck på morgonen: ÄPPLEJOS! :D

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min mammas plånbok , KACHING!

Har du sovit i din egen säng inatt: aa tyvär, gud vet att jag vill spendera den någon annanstans..

Vad hade du sönder senast: Min spanska bok... inte med flit..typ..

Vem snackade du med senast: Måste vart Linn

Varm favoritdricka: Té! eller varm chocklaad

Favoritdricka när du är riktigt törstig: VATTEN ! inget annat funkar om man är riktigt törstig..:)

Alkoholhaltig favoritdricka: Hum.....

När gjorde du senast något riktigt dumt: händer alldeles för ofta

Saknar du någon just nu: yao grovt mycket

Vad ska man göra för att få dig irriterad: fråga en fråga som du just fråga...idiot.

Någon jag stör mig på: Din fråga.. och njae inte vad ja kan komma och tänka på...

Intressen: Yoga :D

senaste person du kramade: hum kanske Molly elr jerry?

Senaste person du ringde: LINN

Senaste person som ringde dig: Sewit tror jag nog :)

Vad drack du senast: Coca Cola Zero for men..coca cola light are for women ( I must be a dude )

Vill du ha barn: Deffentetivt! Romeo och Damian, välkommen till världen .

Längtar du till din nästa födelsedag: oh yeesaaa! 

Har rakat dina ben någon gång: ofc? jäkla irre frågor..

Är du sugen på något nu: mmmmmm chocklad...

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: INGEN ! eller jo ibland.

Använder du hudkräm: jaa? vill inte vara en torris?

Attraheras du av män med skägg: mmmm skägg...? ne men de typ sticks? :)

Micro-pop eller poppa själv: MICRO fast helst bio-pop

Brukar du baka: YEZ KLADDIKAKI

Röstade du i det senaste valet: Nope , men nästa val ! HERE I COME!

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Helt underbart <3

Vilken låt lyssnade du senast på: My temperature rising

Har någon annan sovit i din säng inatt: I wish

Vad tycker du är äckligt: Blodpudding...

Har du pengar på mobilen: yupps :D trore iaf.

Vilken svordom använder du mest? Fan kanske , tyvär

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Den borde vara inställd på kvart i 7.. upp o träna i morrn jag.

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica , konsum elr coop

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? det beror på humör

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En Hund! Voff Rollins välkommen till världen.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? aaaa

När var senast någon stötte på dig? någon dag sen ?

Vad åt du till middag senast? TAAAACOs

Kan du vissla? : Kan du vissla Felicia ? Ja visst kan jag de..

Tittade du på tecknat när du var liten: Gör jag fortfarande jag..

Äger du några popband t-shirts? några vad? räknas guns N roses? x)

När flög du senast? förra året , viiivaaa espanaaa

Pratar du några andra språk? aa engelska :)

Har du gråtit offentligt? har häänt..:'(

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? aaa näsa,navel och tunga. Och tatuering , text på revbenen typ högersida .

Vad har du med dig in på bion? Cola och popcorn , klassiker yo

Vad har du för väder? jag har sol i mina fickor.. men ute äre svart..

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: ???????????????????

När sov du senast på golvet? någon vecka sen :D

Vilken är din favorit drink? OOh guud vilken svår frååga , finns så jäävla många goda ..ähm typ kanske ,Strawberry Daiquiri, en vanlig Mojiito eller typ Passion Bramble ? mmm någon av dom..MÖMS

Gillar du din boendesituation? yupp totaly

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? behövs inte många..

Är dina dagar fullbokade och stressiga? inte alls... är ledig för dig.. 0761666345 ring mig ;)

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ....

Hur gammal blir du nästa födelsedag? blir feeemtoooooon! ooh yeeah

Tror du på liv på andra planeter? aaa ...MARS MÄNNISKORNA KOMMER KOMMA OCH INVARDERA ERA HJÄRNOR SÅ ATT NI INTE KAN TÄNKA EN ENDA EGEN TANKE OCH GÖRA EN ENDA EGEN HANDLING !!!!!!!!!!! ursäkta..vart var vi?

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Säger inget. Gråter ut det och sen känns det bättre.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG

Tycker du om att krama folk? Älskar att krama folk..som sagt , ring mig ..;)

Äger du en digitalkamera? yupps

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? rihanna och hon vad heter hon lil mama? x)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JAAA! ring mig vafan?? :O ;)

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? haha nooo , loove meat!

Är du mörkrädd? aa men inte om du finns där i mörkeret...;)

Tre saker du alltid har med dig? Mobil,nycklar och sl-kort/remsa

♥DET VAR DET , NU KÄNNER DU MIG LITE BÄTTRE SÖTNOS ! KRAM ! ♥








Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0