Gå och spring din väg och kom aldrig tillbaka

Tja
Är feeett seeeeg ! Har inte orkat skriva dom senaste dagarna , har varit hos pappa..

Men just nu är jag hemma på söder (jag eeeeeeeee heeeemmmaaaaa på söööööööööööder )
Sitter o lyssnar på massa jullåtar ! stämning lixom ! :) känner att jag verkligen saknar julen ?
Brukar aldrig vilja ha jul

Men fan NU ska det bli julstämning ! :D
Men hurni ! vad tycks om att när de närmar sig jul så slaggar man här och bakar peppar kakor,lussebullar,knäck elr kola? fixae julklappar och sånt ? och bah dygnar och kollar på film ( ofc GLÖGG JULMUST med ! )
känner att man behöver lite julstämning nu i dessa mörka tider .
Vad tycks om detta förslag? ;)

Och innan jag glömmer de ! kan någon sova hos mig på torsdag eller jag hos någon? Mamma ska ha utbildning i skolan och sova borta...:/ men då blire FF hos moi! :D CHI CHING!























FANNY!! JAG VILL VARA MED I LUCIATÅGET KVINNA ! PÅMINN MIG OM DE !!!
PUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: fannyy

MEN FELLIS , SNACKA MED MALENA NÄR DU BLIR FRISK IGEN!!! Vi har bara haft 2 lektioner och de flesta låtar e rätt så lätta förutom en som är helt stör ,men det löser sig :D <3

2010-11-08 @ 16:11:41
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0