Somliga går i trasiga skor

Jag förstår inte hur man kan skriva sådana fina,vackra och betydelsefulla låtar som kan beröra så mycket..
Det är helt fantastiskt att en människa kan komma på så fina låtar..

Ken Ring är lätt den bästa rapparen någonsin. Älskar hans musik !

Mina favolåtar med honom är :

Kelian
Ber en bön
2000-talet
Nu måste vi dra
Eld och djupa vatten

Så fina låtar.

Eld och djupa vatten var en av mina favorit låtar när jag bodde i bredäng .
Jag hade helt glömt bort den låten men nu när jag av en slump hittade låten började jag gråta av att så många minnen strömmade över mig , både sorliga och lyckliga .

Ibland undrar jag vad de hade blivigt av mig om jag hade bott kvar i bredäng.. Jag vill nästan inte veta igentligen..Men jag kan inte hindra nyfikenheten.

Har varit på Gymnasiemässan i älvsjö med klassen. Är så glad över att jag har ca. 2 år kvar att bestämma mig för vilket gymnasium jag ska börja i ..

Men jag har några alternativ/skolor som intresserar mig..

1. Bernadotte
2. Doktus
3. Didaktus
4. Södra Latin

Alla dom skolorna förutom sista har något med Försvars makten och räddningstjänsten att göra.
Vilket jag tycket är helt brasome eftersom jag vill jobba/arbeta inom det militära eller polisen.

Hoppas att allt är bra

pussar








Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0