Kiss of the night

Funderade lite över vilka böcker jag har kommit till att stå närmast...
Lixom dom böcker som jag har fastnat för , gråtit över och skrattat högt åt..
Och jag kom fram till några..
Jag är ganska bra på att hitta böcker, jag brukar aldrig läsa någon bok jag tycker är skit dålig.
Nästan alla böcker finner jag med att älska , och nästan alla handlar om vampyrer ( no shit ! )

Men iaf!
Mina favorit böcker jag kommer på just nu är ( trummvirvel tack!) :

Vampire acadamy serien - Richelle Mead

The twlight saga (
OFC ) - Stephenie Meyer

House of night serien - P.C och kristin Cast
 
Hungerspelen (
alla 3 böckerna ) - Suzanne Collins

Hata romeo ( ingen vampyr bok :O ) - Rachael Wing

Hemsökt böckerna - Meg Cabot

Gone serien - Michael Grant

Alla Katarina von Bredow´s böcker !

Sist men inte minst Emma Hambergs böcker om Lina och hennes kvällsböcker!



Här är en bok ur alla seriena jag nämnde jag har måånga fler men dom skulle inte få plats på bilden! Vet att det är usel kvalite men jaja !



JAG LÄNGTAR TILLS DENNA BOK KOMMER UT PÅ ENGELSKA !!! IIIIIIIIIIIIIH!!!!!

nu börjar greeeys !!!!!!!!!!! jökeeeeeeeens

love yah


Kommentarer
Postat av: Tove

Svar:

Det beror på vad du har för stilmall från början... I min, Orange City, finns det en rad under HEADER i kodmallen som heter "hight" typ, där kan man ändra. Min header är 600 pixlar hög :) Vad har du för stilmall?

2010-11-11 @ 00:42:25
URL: http://tmn.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0