Snurra min jord igen

Vaknade runt 9 idag av att jag hade värsta mensvärken ever !
Drömde lixom att jag hade ont i magen , sen när man vaknar gör det ännu ondare...YEY !

Så jag hoppade upp som den morgon människa jag e.... och tog 2 alvedon och gick o lade mig igen.
Men eftersom jag inte somnade om så började jag läsa lite. Eftersom jag fick ett flipp igår kväll
och skulle tydligen läsa om alla twilight böckerna?
Så jag tog fram "Om jag kunde drömma" och läste ut den i morse. Ska börja på tvåan snart men har en annan
bok jag vill läsa . Vilket leder oss till det jag har gjort idag.

Jeff kom till oss på morgonen och snackade lite med oss och sånt sen skulle dom ut o fråga om jag skulle hänka..
Kunde jag väl lixom. Så vi satte oss i hans bil och körde runt lite .
Blev snabbt åksjuk tyvär så det förstörde lite.. men men.
Vi satte oss och käkade efter ett tag , efter det visade jag mamma vilka byxor jag ville ha i derby shoppen. Har
inte bestämt mig om jag vill ha det blåa elr grå..aja mamma får bestämma de om hon väljer att köpa ett par till mig. Sen gick dom o köpte kaffe och jag fick 5 minuter i akademibokaffären. Efter 3 minuter kom dom tillbaka óch jag höll redan i 5 böcker jag ville ha.. x)
Jag valde ut en engelskbok som jag redan läst men älskar !
Så det är den jag sitter och läser på nu! "Spirit bound" heter den btw :)

Nu ska jag dricka lite julmust och äta chips ! Så det ska vara lixom ;)

PUSSAR OCH KRAMAR!!

// Felli ♥

 



OKEY JAG ÅNGRAR MIG !! DANIEL ADAMS-RAY ÄR SNYGG !!


Kommentarer
Postat av: Tintin

They see you rollin'.... VILL SE BILDEN! Och DANIEL ADAMS-RAY ÄR UNDERBART SNYGG!

2010-11-18 @ 22:27:43
URL: http://barnetarne.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0