Lusse lelle lusse lehehehehlehlehlehlhelhel lusse lusse lelle

Tja!
 
Måndag idag och skolan har flutit på lika segt och långtråkigt som alltid. Men vad kan man göra åt de lixom..
Började dagen med svenska , novell skrivning .. Det går väldigt bra för min del . Låt fantasin flööda ;)
Sen så sa jag och klassen hej hej till vår nya engelska lärare.. Hon är väl helt okej men hon snackar lite svengelska och många i klassen pratar bättre engelska än henne ,tyvär..

Jag och några av mina vänner är ju med i kören. Jag tycker att det är grymt kul och ät fett taggad på Lucia
men det finna ett problem... Jag har inget Lucia linne och har INGEN ide om vart jag kan hitta ett ?!?!?

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG !!!!!!!!!!!!!!!
snälla ! ;)

Det ända som är negativt är att vissa efterblivna personer inte fattar att man ska sjunga lika högt allihopa och att man inte ska snacka medans folk sjunger.. Vilket är JÄTTE svårt att förstå tydligen...-.-'

Aja ,

btw så har michaela ( hoppas att jag stavade rätt nu )
ni vet den fjorton åriga tjejen som blev gravid tidigt har fått sin Kelly nu ! OTROLIGT fin bild på henne på hennes blogg ! Ni borde kolla det vettu !

Nu ska jag öva lite på lucialåtar !
Hare awesome ;) <3

ps. SNART SKA MAN SE HARRY POTTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAR FRI BILJETTER OCH ALLT !! FANNY TOMORROW !!

btw. bilden är på lillstugan förra håret ( mitt landställe )
ganska lite snö huh..
















Kommentarer
Postat av: stella

Åh taack!!

Assååå vet du hur mkt ja vill ha gröna ögon!

Dör för dina ögon vackra unge! :)

2010-11-22 @ 21:43:09
URL: http://exotic.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0