Nostalgi

För exakt ett år sen fick jag ett mess av dig.
Från och med den dagen har jag inte kunnat glömma dig.
Från och med den dagen tog du en del av mig som jag aldrig kommer få tillbaka.
En del som alltid kommer vara frånvarande och göra mig svag och bräcklig.
Du kommer alltid ha en stor del av mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma dig.

Tyvär....




On the first page of our story
The future seemed so bright
Then this thing turned out so evil
I don't know why I'm still surprised
Even angels have their wicked schemes
And you take that to new extremes
But you'll always be my hero
Even though you've lost your mind

So maybe I'm a masochist
I try to run but I don't wanna ever leave
Til the walls are goin' up
In smoke with all our memories



Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0