PRUTTI Adamsson :D :D :D

Hej jag heter PRUTTI Adamsson och är rullstolsbunden.
jag har suttit i rullstol i 26 år nu... jag kan inte röra min kropp utan pratar i en manick som sitter i halsen på mig... jag ville bara göra ett uttalande att de som sitter i rullstol också kan blogga! nu ska jag visa en bild på mig och mig och min medhjälpare Jerry. Jerry är grabben till vänster och jag är i rullstolen så klart. ja nu får jag tacka för mig då.Detta är jag och Jerry. Vi har kännt varran i 3 år nu, han hjäler mig att ta mig runt. CHA  CHA

Kommentarer
Postat av: fannyy

vad i helskotta är det där? Nu fan får du förklara :P

2010-11-05 @ 11:26:55
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0