Ja, har tråkigt

Tre saker jag inte förstår mig på: Gimp,matte och mig själv ibland.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Stereo anläggningen , smink och böcker.

Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på musik , snackar med fina människor och spelar spel.

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Bo utomlands några år ( spanien ? barbados? ) , jobba inom polisen/militären skaffa två barn.

Tre saker jag kan: Jag kan ..ähm...grejjer som... äh..måste nog tänka på den lite till...

Tre saker jag inte kan: Kan inte äähm...åka... snowbord ,rymdraket och köra bil !

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Låtar :  My temperature's rising, your guardian angel och kanske bumpy ride .

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Skulle vilja lära mig spela gitarr , sykläder (?) och typ stå på händer skiit länge xD
Tre favoriträtter: Pankaka ! Tacos ! kyckling filé med pasta med champinjonsås ( fast inte själva svampen ) och parmesan o liiite basilika där uppe !


MIN DAG HAR VARIT SOFT ! INTE GJORT ETT SKIT KÄRA VÄNNER !
KRAM KRAM KRAM

// Felli ♥



Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0