All night long

tjobre söndag idag

Jag o store syrran var uppe till sent och bah snackade äkta syster talk  , det var chill :)
Hon satt även och plattade mitt hår väldigt noga , så det blev riktigt fint tycker jag !

Vi skulle även mött andra syrran idag runt 1 men hon dissade oss igen.. jaja what ever.
Vi ska typ in till stan.
Dessi fick även 700 kr av pappa att shoppa för. Blev lite irreterad att jag inte fick nått även fast jag är här hela tiden .. men aja men hon träffar honom så sällan så jag tycker att det är bra att hon minskar hans plånbok lite :)

Just nu sitter jag och messar lite med danne och funderar på att facerape:a syrran igen fast ja måste bah komma på nått kuligt att skriva!

Mina brorsor mår fin fint och är lika underbara som vanligt :=)

Nu ska ja lähha upp lite bilder !
PÖSS






snapshot_20101023_58


sista blev lite sudd :/ aja puss på er jordgubbar ♥


Kommentarer
Postat av: fannyy

tack så mycket! Tror faktiskt jag ska köra på sotade ögon ett tag :) Lite variation liksom :P

Flytten gick bra,fast nu är jag skit trött.

Puss på dig snygging , hälsa syrran och brorsorna! <3

2010-10-24 @ 12:35:49
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0