Collide

Tjaba Tjena !!

Har inte gjort så jätte mycket idag förutom att städa hela rummet ( Hejja mig ! )
Och heeelt ensam satte jag upp en 1 kvadratmeter stor tavla
 mätte och räknande matte o allt :D ! RAKT blev det oxå! :O :D

så ja, jag är grovt stolt haha ! Har kastat massa gamla grejjs o burit saker ner till källaren..
där fick ja o morsan problem med Nycklarna till frådet.. sen kom en granne o hjälpte till.. och tsm kom vi fram
till att det var fel nyckel...-.-
Hejja morsan :D ! <3

Sen börja jag sortera alla mina böcker i bokstavsordning haha ;P <3 då har man många böcker haha
Har föresten köpt och börjat läsa tvåan i en bok serie som heter Gone som fina Fanny tippsade om !

Första boken är helt AMAZING ! Sträckläste den på några dagar , MÅSTE läsas ! den heter Övergivna och tvåan heter Hunger :) Handlar om att alla över 15 plötsligt försvinner och lämnar massa barn o tånoringar ensamma med ansvaret att sköta allt ( som poliser brandmän och matbiträden ) och maten sinar snabbt o när man fyller 15 försvinner man ...

Nu sitter ja o småäter lite godis och snackar med Danne och Yazz :) <3 ska vara social nu , hare gött pussar



LOVE YOU KVINNA , alltid och föralltid ♥

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0