Muskelmassa

Tjena fina människor :) <3

sitter här och borde packa väskan för kvällens träning..:P men nej det har inte blivigt av tyvär.. borde göra det NU! Ska bara skriva lite (a')

Kollar igenom lite fina texter och sånt där och tänkte "tipsa" om dom :)

Den första fick jag lära mig när jag var liten flicka och knappt kunde gå :)
Den går såhär ..

When I lay down my head to sleep
I pray the lord my soul to keep
if I slould day before I wake
I pray the lord my soul to take.

Igentligen är jag inte direkt troende men den texten rabblar jag nästan alltid varje natt .. men oftast om det är nått jag är stressad eller orolig på nått vis.. eller bara helt enkelt ledsen. Det känns alltid skönt att det finns nått att säga som gör en lugnare ..:) <3 Det finns flera olika sätt att säga den där Night time prayern men jag säger den så , de enklaste sättet..:) <3 ska skriva mer sän men nu måste jag skynda mig !

 

puss!


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0