Ryck upp dig, du börjar maskas ur..

Okej gott folk !
Så här ligger det till !
Jag är en riktigt mes !

För det första så har jag inte träffat killen jag verkligen gillar ? lixom wtf har hänt med mig ?
För det andra så har jag blivigt riiktigt blödig ( mer än jag brukar vara Linn xD ) lixom gråter elr får utbrott för minsta lilla piss grejj?!
För det tredje så har jag blivigt slapp med bloggen !
Ska fixa detta nu ! Dags att rycka upp sig !
Ska förihellskotta typ fixa headarn ( som vägrar bli bra ) och dagens outfit och allt ska skärpa mig med det här !
NU NI SKA NI FÅ SE PÅ GREJJOR !!

Jag är just nu i desperat behov av lite snygga kläder. Jackor,underkläder,skor o mössar allt sådant !
Så jag beslöt mig för att kolla upp lite kläder ! NU men än gång !


Jacka H&M ca. 700:-




Khaki färgad jacka för 299 :- ( kanske lite kallt eftersom det snart är vinter , men fin är den iaf ! )



Strapless BH och trosa ca. 230:-



BH:n har jag redan men vill ha den matchande underdelen också, kostar 49:50 :-

 



Push-up BH och underdel för 149 :-






Leopard top 79:59 :- Behöver i S men finns typ bara i M,L o XL..




Svart figursydd klänning H&M 299 :- Skulle kunna vara snygg men jag gillar mer U/V-ringade klänningar



Figursydd Chiffong 299:- finns även i svart. Dragkedja baktill.
Behöver en fin klänning till Jul och Nyår!



Blå Treggings från H&M 199:-



SKYHÖGA ( över 12 cm, blir runt 182 ) kilkklackskor i fake mocka 399:-



Och tills sist var det än fin dubbelring från cocoo ,
ganska vanlig o så mörkt silvrig o enkel men väldigt smakfull enligt mig.
Men får inte in bilden..-.-!

Jaja ! jag ska se om jag kan lägga in en Dagens outfit snart :)

Hoppas ni har det bra ! kraamar !

// Felli Belli ♥


Kommentarer
Postat av: fanny

Åhh,va fina kläder! Speciellt skorna, vart kommer de ifrån? :D :D

<3

2010-11-02 @ 00:49:33
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/
Postat av: saraa

vart har du köpt den där Leopard toppen? :)

2011-11-01 @ 18:43:10
URL: http://saralandstennn.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0