Skäms Felicia Skäms

Hej fina människor !!

Afrikansk dans var skit kul! Jag molly o yassin testade det idag på gymet haha.
Det var ganska roligt lite svårt men man lär sig nog efter några gånger..:P
Fick en blåsa på tån på köpet.. men det är väl sånt man måste ta för att komma i bättre form?

Fick VG på No provet :) ganska nöjd , trodde verkligen att jag skulle få G elr IG men jaja :D
Inget officielt MVG än ..är ganska besviken på mig själv men jag hoppas att det kanske blir ett snart?

Sitter och läser en bok jag lånade på bibblan idag :) den heter " Hush Hush" och på
svenska heter den Fallen Ängel . Jag löpte den till min kära kusin när hon fyllde år och jag blev nyfiken på den själv sen så nu läser jag den :) Fanny gumman du kommer älska den !

Det som är så hämskt är att killen som är en av huvudpersonerna är ganska mörk av sig och verkar mystiskt och helt enkelt väldigt bad guy lixom..
Så jag började fundera.. Är det inte väldigt dåligt av mig att typ bli helt hum, hur ska jag säga intresserad av en sån kille som verkar ha haft en svår och trauma fylld uppväxt ?
Om jag hade varit smart nog hade jag bara sagt usch vilken hämsk kille hur skulle man kunna vara intresserad av en sådan människa ??

Men NEJ jag ska allt bah : ooolalaaaa yummy yummy , give me ,give me !
Vilket är så FEL ! så jag blir attraherad av farliga snubbar... gud vad trevligt...-.-'
plus lägg till att killen i boken har en motorcyckel..en svart oxå.....

Nu byter jag samtalls ämne här va och berättar att min fina fina Lille bror Nathanael börjar bli en stor pojke och fyller 5 år nu på fredag ! GRAAATTIS TILL HONOM! tänk att han börjar skolan nästa år...usch så tiden går fort..
kommer ihåg när han var en liten bebis och alltid sov med mig.. isch blir ju helt sentimental...
Älskar honom obeskrivligt mycket !




kraaaaaaaaaaam








Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0