Tjena Tjena

Fick för mig att ja skulle fixa bloggen.. min head-grejjs e piss booring !
så frågade linn om rådgivning hon tipsade om gimp.
Ladda ner det men lite svårigheter som övervanns
och nu har jag det men jag förstår iingenting..

Körde en testrunda för att se hur allt fungerade.. man kan säga av jag förstod en hundradel av allt tröck på massa grejjer och resultatet blev att jag råkade radera en orginalbild
 och ersatte den med denna :




Lite ..eller stryk de.. MYCKET fail av mig där..
Så om någon har erfarenhet av Gimpet , kan du hjälpa mig med grunderna så att mina bilder inte ser ut som spökbilder och att mina andra bilder inte råkar raderas ?? :O

haha kram på er där ute och hoppas att ni har haft en skön och fett med maskad helg ;)

// Felli Belli Fillejonk Fellan Bellan Felcia Rollins !♥

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0