Comrade

Tja!
Denna dag har varit totaly awesooome !
började dan med svenska och sen han lektionen precis börja när Bettan kom och frågade om jag ville vara
en kamrat stödjare ( de heter nått annat kommer bara icke på ordet..:O ) heeell yeeeeah i want to! :D så jag tog mitt pick o pack och följde med henne ner till cafet där resten av elevrådet var.. ( såååå hette de ! )

b.l.a : Fanny, (hennes blogg) Milton,manne,malcolm,alex,felix,anna,molly,johanna,angelica,olivia och två till som jag nt kommer ihåg namnet på just nu.. will ? elr nått.. aja iaf :)

så vi drog till högalidskyrkan och snackade och körde "lekar" och diskuterade om mobbning och uttsatthet b.l.a..
skit awesome :P

den käkade vi pizza till lunch och fikade lite med té och godis. Sen skrev vi på kontraktet och så slutade vi typ .. det var en snabb genomgång av dagen..:P vi slutade runt halv tre typ :P

men de var skit kul, efter som alla som var där är så bra personer och rolig att umgås med det finns typ inte en som man skulle ha något imot att arbeta med eller liknande..:)

jag e glad.. fattar inte varf elin tackade nej till det.. men hon har väll sina val ..:)

nu ska jag läsa lite tror jag eller bah dega..:P

puss ! ! !





Kommentarer
Postat av: faannnyyyyy

Vi hade det bättre än bäst sweetie! Den här dagen skulle ha råsugit ifall du inte hade kommit där som en räddare i nöden!! Hiihihi :D <3

2010-09-13 @ 17:54:52
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/
Postat av: Felli Belli

hihihi ! totaaaaataaalyyyyy ! :D <3 love yah !

2010-09-18 @ 17:23:04
URL: http://temptedtobite.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0