days and evnings are the same

Hej alla monster diggare!

Har pre käkat lite mumsig chili med mamma och kollat på dagen efter politik grejjs :) moderaterna vann juh valet och jag vet inte om jag ska vara jätte glad eller besviken för de.. Jag gillar juh Reinfeldt för han e juh såå göllig hahah, jag och Fanny har nått problem haha :D <3

Jag lillan och Yazz var o tränade lite core idag :)
Skiit jobbigt för magen men de känns inte som om jag har tränat direkt..
Men att springa Dit och Hem DET känns ! :D och att jag orkade springa hela vägen gör mig lite stolt faktiskt haha för typ en vecka sen hade jag inte orkat de alls säger jag bara ! så jag tror att träningen gör resultat ! :D

Och FANNY skulle jag låna någon bok eller nått från dig ? :O <3 känns som om du har nämnt de ;)
och apprå på böcker är jag inte säker på att jag har läst något riktigt bra..:)

Eller jo Linas kvällsbok 2 och 1 för den delen, är riktigt bra :)
Måste läsas :)

Vet någon en bra bok eller film? :) <33




Vi e fina brat ungar vi kvinnor :) bilden e från linns födelsedag :) <3
puss på er love yah !


Kommentarer
Postat av: faannnyyyyy

hola flicka.



jo,den hära boken har jag lyckats få alla intresserade av ,men du står först :D fast den kommer från skolbibblan så jag vetinte riktigt hur allt ligger till med det ,men men.. Sjukt bra är den iallafall!

Den heter Gone-övergivna av Michael Grant :)



<3

2010-09-22 @ 16:45:54
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0