drunknar av allt pluggande


Som sagt har ja pluggat och stressat över plugg den senaste veckan..:P
Har haft 3 prov nu , SO matte och NO :S På matten fick jag G plus vilket ja är nöjd med bara de nt blir IG iaf :P
So:n blire nog MVG :D och på no kanske VG om ja har tur :P
Men de får vi se :P i morrn ha ja typ spanska som ja inte fattar ..:/ aja..

På morgonen har jag Bild med en vikarie efter som Micke typ ska till göteborg?
aja skönt att slippa honom ett tag (a)
Sen blire typ teori i idrotten..

Och så kan jag inte messa Danne mer eftersom jag gjort slut på alla hans pengar :/
Vilket suger KAMEL !!
Men what to do lixom ..:( Sitter och chattar med pöjken just nu så jag e glad..(a) :D <3

i morrn äre fre. och då vet jag inte va jag ska hitta på ! :O blir nog inge pappa eftersom han typ e sjuk eller nått..:/ blir väll MUK elr bah chill hemma elr med någon rolig människa ute..

Nu ska jag snart fixa lite TE ! för de e gott om man har MYCKET socker, men inte för mkt då blire skit äckligt..:/ <33

puss på er fina människor!




Kommentarer
Postat av: stella

sv: amen tjena snygging! Jag har inte kommit långT i boken men GOOSH vad hemsk den e! :O <3



Ha de skitbra du med, Kram!

2010-10-16 @ 12:55:48
URL: http://exotic.blogg.se/

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0