november rain

tjena !

jag har sätt några skiit fina skor på halens som jag vill ha sååå mycket !
och efter hårt arbete tjat och mutor så har jag blivigt lovad dom !:D
såå jag är lycklig just nu!
jag linn,katrin och mamma drog till sats för att kolla upp tränings grejjset , men de fanns inget som intresserade oss så mkt och de vi ville göra fanns inte för sats-tillsammans som pogrammet hette..:P

men jaja vi har en reservplan iaf !

efter de sa jag hejdå till folket och satte mig på pendeln och drog iväg till pappa louise och mina fina bröder !
så de är där jag befinner mig nu..

klockan e typ 9 o jag har pre käkat en sen middag och ja sitter o kollar
på superman returns och snackar med Danne på msn , trevligt trevligt ! ;)

i morrn bär det av till skansen även fast jag hatar de stället men jag är en bra  syrra så jag gör de iaf !
xD

nu ska ja vara social mot mina älsklingar puss ! :)

hejdå! <3

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0