FEKKE

Tja människor ! Hade skiit kul igår ( fredags ) älskar er människor ni gör min dag ! :)
Jag suger på att blogga jag vet men vad ska man göra ?? :o

igår kväll när jag kom hem så kollade jag lite film sen snackade jag med jerr i ca 6 timmar ahah :)
Inte ens i närheten av rekordet..;) Världens snällaste kille :)

Men det negativa är att jag är piss trött idag , ni vet så att man typ mår illa lixom så trött e man haha men har bästa botmedlet mod de ;)

Det är : Chocklad,chips,vindruvor,cola och låten Party rock anthem med LMFAO :D om ni har högtalare dra upp volymen på max, sätt på den låten och hoppa runt som en galning man blir pigg och helt f-ing lycklig !! :D
Det är såå awesome !! :D
för er som inte hört låten förr här eee den !!

http://www.youtube.com/watch?v=aqaaHE2L9Bo&feature=player_embedded
NI MÅSTE LYSSNA !!!!!!!
ÄKTA BRA LÅT!

// ska ta mer coola nu ( klockan e 3 gooodmorgon sweeden ! )



This is me  <3

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0