Glowing

Tjaba tjena :)
klockan är snart halv 9 och jag sitter och lyssnar på piss bra låtar ;)
B.l.a Judas-lady gaga, coconut tree - mohombi och E.T - katy perry.
Dom låtarna har jag fastnat för den senaste veckan. Så de har gått om och om igen på min spotify lista ;)

Senaste dagarna har jag varit med Jerr och friendsen :)
Jag vet inte riktigt vad jag vill säga mer men har ni hört låten STURE -P ?? xD
Jag och linn har gått runt och sjungigt den i evigheter ! Shiieeets vad den fastnar!
Finns på spotify om någon vill lyssna på en äkta stekar låt ;)

ska göra mig i ordning till skölan nu så ni får ha det awesooome och njuta av det vackra sommar vädret !

 

// Felli


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0