Little Sweet Devil ♥

Tja pre kommit hem från en underbar
utekväll med Linn,Jeremiah och david.:D
igentligen bloggade jag ju innan jag drog men
tänkte att jag lika gärna kunde slänga in ett nu.. ;P

Jag och Linn tog med Jesus och NFL (som vi inte riktigt vet ska stå för nått, typ NalleFeliciaLinn??)
Gick till Muk spelade fotboll och kastade lite boll sen kom J och D så vi var med dom och garvade och hade kul som vanligt ;) Man blev nerbrottad på golvet och ihjäl kittlad tills man inte kunde andas för att man garvade så mycket. Jag fick backup av Linn som drog och slet och ritade på mr.berrys armar och huvud/nacke :D

Me hur mycket vi än kämpade klarade vi inte av konkuransen...:(
Men KUL hade vi iaf HAHA :D
mitt i allt messar fanny att hon har köpt glass ? vilket fick mig att asgarva ( älskar dig gumman )<3

Fasiken vilket fantastiskt avsked på fjorre året!

Ha en underbar natt nu folks !! :D

// Little Sweet Devil♥

GODNAAAATT!!



Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0