Sweet 15

HOOOLA GUAPOS!

Mina senaste dagar har varit häktiska i och fyllda med fart och fläng!
Jag fyllde 15 i onsdags (woohooo) Hela mina släkt och mina vänner har firat och skämmt bort mig det senaste dagarna. Ni är världens finaste!
I fredags träffade man lite nytt folk som man inte kännt sen tidigare, men nu är man nu bekanta med. Alltid så kul att träffa folk på fester elelr platser som visar sig vara riktigt trevliga. Riktigt trevligt! Några fick förhinder och kunde inte joina oss men det är lugnt, noo hard feelings <3

sitter o snackar i tele vilket e brazome !

e för trött för att skriva nått långt o djupt....;)

//Felli


Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0