Wanna Be Your Victim

Heey guuuys !
Haft ett riktigt trevligt påsklov med sol i mängder och brasome umgänge :)
Idag har man varit med min kille och hans familj och grillat :D
Riktigt trevligt har man haft, med bara ett fåtal pinsamheter i bagaget;) Men jag
lever än så det var ingen big deal med det ^^

Det var en ganska tidig middag eller sen lunch kanske man kan säga så jag börjar bli lite små hungrig nu..
Kommer vakna mitt i natten och antagligen fixa en toast eller liknande..:P
Senare idag träffade man Linn och gossipade, mötte upp Fanny som var babysitter och var med henne i någon timme :)

Ska träffa henne i morrn så fanny messa mig i morrn daarlin !
 :D

Ska ta och soova eller äta nu.. not shuure..:D

Fan vad livet är underbart just nu
svävar på små rosa moln haha ;)

// Felli

Kommentarer

Skriv Nått Mysigt vettja!:

Whats your name dude?:
Remember Me?

Har du mail?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0